[LUGOS] Wine, VNC

Andrej Lajovic andrej.lajovic at guest.arnes.si
Wed Jun 25 23:35:26 CEST 2003

On Sun, 22 Jun 2003, Simon Štriker wrote:

> prijavim kot user. Rad pa bi, da se mi bo vncserver pognal takoj na
> zacetku - se pravi pred prijavo v KDE (ker ce vncserver pozenem v znotraj
> KDE, se mi potem samodejno ob vsaki prijavi v KDE pozene se "X vindov", ki
> me moti ...).

Hm, ne uspe mi razvozlati uganke, kaj naj bi bil tisti "X window". Kakšen
podatek več ne bi škodil. Pa še drug namig - zakaj tudi kdm-ja ne dodaš
kar v zagonsko skripto? Vsakokratno prijavljanje kot root in poganjanje
kdm-ja je gotovo dolgočasno početje.

> Ko sedaj bootam Linux, mi napiše (zadnja vrstica pred prijavo v sistem):
> vncserver: couldn't find "xauth" on your PATH

To samo pomeni, da spremenljivka PATH ne vsebuje poti do programa xauth,
ki je potreben za zagon X strežnika (tudi VNC). Prva rešitev, ki mi pade
na pamet je enostavno tole:

su uporabnik -c "PATH=$PATH:/usr/X11R6/bin /usr/local/bin/vncserver"

Predpostavljam, da je xauth v /usr/X11R6/bin.

Lep pozdrav,
Andrej