Wine, VNC

Simon Štriker simon.striker at telemach.net
Thu Jun 26 09:45:29 CEST 2003

Živijo!

>Hm, ne uspe mi razvozlati uganke, kaj naj bi bil tisti "X window". Kakšen
>podatek več ne bi škodil. Pa še drug namig - zakaj tudi kdm-ja ne dodaš
>kar v zagonsko skripto? Vsakokratno prijavljanje kot root in poganjanje
>kdm-ja je gotovo dolgočasno početje.

X window je kot konzola. Ima belo ozadje in v njej lahko delaš vse tako, kot
bi imel v KDEju odprto konzolo. Njen naslov pa vsebuje "X Window". Majhna
konzolca, ki se nato sama požene vsakič, ko se prijaviš v KDE.

>To samo pomeni, da spremenljivka PATH ne vsebuje poti do programa xauth,
>ki je potreben za zagon X strežnika (tudi VNC). Prva rešitev, ki mi pade
>na pamet je enostavno tole:
>
>su uporabnik -c "PATH=$PATH:/usr/X11R6/bin /usr/local/bin/vncserver"
>
>Predpostavljam, da je xauth v /usr/X11R6/bin.

Tako je xauth je v /usr/X11R6/bin.

Če zgornjo vrstico napišem v konzoli, mi sicer požene vncserver a moram
potem, ko znova bootam Linux isto vrstico še enkrat vnesti (če hočem zagnati
vncserver) in spet nisem pridobil ničesar. Če pa jo dodam v
/etc/rc.d/rc.local, mi sedaj namesto "could't find "xauth" in you PATH"
napiše "could't find "Xvnc" in you PATH". Sem dodal še pot do Xvnc in mi ob
ponovnem bootanju spet napiše, da ni našel Xvnc ....

Kaj pa sedaj?

Hvala in lep pozdrav, Simon

Simon Štriker
Rusjanov trg 2