[LUGOS] Wine, VNC

Simon Štriker simon.striker at telemach.net
Sun Jun 22 09:22:48 CEST 2003

On Tue, 22 Jun 2003, You wrote:

>Kako točno to misliš? Za razliko od WinVNC lahko na linux sistemu teče
>vzporedno več VNC namizij, ki se med seboj ne motijo, se pravi tudi
>različni uporabniki. Domnevam, da je to tvoj lasten računalnik in da bi
>VNC rad poganjal kot navaden uporabnik in ne kot root. V tem primeru je
>stvar enostavna: malce prirediš kakšen file v /etc/rc.d/ tako, da ti
>požene

>su uporabnik -c "/usr/bin/vncserver"

>Uporabnik je uporabniško ime, ki ga sicer uporabljaš, pot do vncserverja
>pa napišeš pač tako, kot je pri tebi.

Takole je: Gre za moj prenosnik. Ko bootam linux se najprej prijavim kot
root, ker drugace ne morem pognati "kdm". Ko pozenem "kdm", se nato v KDE
prijavim kot user. Rad pa bi, da se mi bo vncserver pognal takoj na
zacetku - se pravi pred prijavo v KDE (ker ce vncserver pozenem v znotraj
KDE, se mi potem samodejno ob vsaki prijavi v KDE pozene se "X vindov", ki
me moti ...).

Kot si mi svetoval, sem v /etc/rc.d/rc.local vnesel naslednjo vrstico:

su lala -c "/usr/local/bin/vncserver"

kjer je lala moje uporabnisko ime, "/usr/local/bin/vncserver" pa pot do
vncserverja

Ko sedaj bootam Linux, mi napiše (zadnja vrstica pred prijavo v sistem):

vncserver: couldn't find "xauth" on your PATH

Sem kaj narobe naredil?

LP, Simon