[LUGOS] Wine, VNC

Andrej Lajovic andrej.lajovic at guest.arnes.si
Sun Jun 22 00:32:52 CEST 2003

On Tue, 17 Jun 2003, Simon Štriker wrote:

> 2. Uspesno sem namestil VNC. Zanima me samo, kje se nastima, da se VNC
> Server ob bootanju (Linuxa) sam pozene? Sem bral skromno dokumentacijo a
> odgovora nisem nasel.

Kako točno to misliš? Za razliko od WinVNC lahko na linux sistemu teče
vzporedno več VNC namizij, ki se med seboj ne motijo, se pravi tudi
različni uporabniki. Domnevam, da je to tvoj lasten računalnik in da bi
VNC rad poganjal kot navaden uporabnik in ne kot root. V tem primeru je
stvar enostavna: malce prirediš kakšen file v /etc/rc.d/ tako, da ti
požene

su uporabnik -c "/usr/bin/vncserver"

Uporabnik je uporabniško ime, ki ga sicer uporabljaš, pot do vncserverja
pa napišeš pač tako, kot je pri tebi.

Če bi eventuelno to bil računalnik, na katerem nimaš root dostopa, je
rešitev v kratki skripti, ki jo daš v crontab in vsako minuto preverja,
ali je VNC pognan ter ga požene, če je treba.

Lep pozdrav,
Andrej