Wine, VNC

Simon Štriker simon.striker at telemach.net
Tue Jun 17 14:58:56 CEST 2003

Zivijo!

Dveh stvari mi ne uspe vzpostaviti, zato se obracam na vas.

1. Ze dalj casa poskusam namestiti Wine na Slackware 9.0. Problem se pojavi
ze tako na zacetku, ko Wine vztraja, da ga instaliram kot user in ne kot
root. Ko pa ga hocem instalirati kot user, pride do tezav, ker mi na noben
nacin ne uspe mountat ntfs particijo kot user. Mountam jo lahko le kot root
in posledicno potem ne morem do nje dostopati kot user. Zanima me, kako
resiti to tezavo?

2. Uspesno sem namestil VNC. Zanima me samo, kje se nastima, da se VNC
Server ob bootanju (Linuxa) sam pozene? Sem bral skromno dokumentacijo a
odgovora nisem nasel.

Hvala in lep pozdrav, Simon

Simon Štriker
Rusjanov trg 2