[LUGOS] Notebook & funkcijske tipke & ACPI

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Tue Jun 10 11:37:57 CEST 2003

On 10 Jun 2003, Zdenko Vujasinovic wrote:

> Imam Compaq evo n600c na katerega sem namestil SuSE 8.2.
>
> Zanima me na kaksen nacin lahko uravnavam osvetlitev lcd zaslona?
> Na tipkovnici sicer obstaja tipka 'Fn' s katero, v kombinacije z F10 naj
> bi priklical nastavitev za jakost osvetljevanja (Fn+F10 in potem
> uravnjavanje s smernimi tipkami).

Pozabi! Te zadeve so pod Windozi software driven :) Compaq oziroma sedaj
HP nima Linux supporta za Evo-te.

> ACPI:
> Kako nastavim vklapljanje hlajenja? Ce pri bootanju napisem ACPI=off se
> ventilator vklopi in dela ves cas. Ce ukaza ne napisem, se ventilator ne
> vklopi in po dolocenem casu, ko se racunalnik ze posteno segreje, se
> samodejno izklopi.

Hehe :) pa imas podporo za APM v kernelu? Naceloma APM na Evo-tu nekako
deluje razen ko je na bateriji po treh minutah neaktivnosti pade v
nekaksen kvazi suspend, ki ugasne ekran in lock-a tipkovnico. To resis
tako da recimo vsako minuto napises nekaj v /dev/psaux. Ne sprasevat kako
in zakaj :) Nekdo je celo naredil en programcek ki pinga misko na vsake
toliko casa (glej na www.linux-on-laptops.com). Ne vem ce ima Mandrake
stock kernel podporo za ACPI in APM. Poskusi poleg ACPI=off se APM=on in
glej dmesg ce se ti driver nalozi.

ACPI pod Linux-om sicer deluje vendar samo na pol. Ni se kontrol za
suspend in standby, po domace deluje samo power-off knof. Ker pa ima Evo
broken ACPI DSDT, ga je treba prepisat z nekim custom DSDT-jem, ki ga
najdes nekje na psychosis.net se mi zdi. Aja to pomeni seveda ponovno
prevajanje jedra. Po tem bi moral pod /proc/acpi dobiti vse informacije.
Vziganje ventilatorja deluje avtomatsko in je tri stopenjsko (pri treh
mejnih temperaturah). Lahko ga vzges tudi rocno, vendar ga potem ne mores
vec ugasnit.

lp,B