[LUGOS] Notebook & funkcijske tipke & ACPI

Zdenko Vujasinovic zdenko at ardi.si
Tue Jun 10 12:02:30 CEST 2003

> Pozabi! Te zadeve so pod Windozi software driven :) Compaq oziroma sedaj
> HP nima Linux supporta za Evo-te.

Na Googlu sem nasel clanke, kjer avtorji trdijo, da zadeva pod Linuxom
deluje. Gre pa ze starejse modele (Armada mislim).

Sem upal, da je kaksen catch v kernelu ali kaj podobnega :-(

Ali obstaja kaksna druga moznost? Kaksen programcek s katerim bi
uravnaval osvetlitev?

Kako je pa s podporo na ostalih notebookih? Dell?

> ACPI pod Linux-om sicer deluje vendar samo na pol. Ni se kontrol za
> suspend in standby, po domace deluje samo power-off knof. Ker pa ima Evo
> broken ACPI DSDT, ga je treba prepisat z nekim custom DSDT-jem, ki ga
> najdes nekje na psychosis.net se mi zdi. Aja to pomeni seveda ponovno
> prevajanje jedra. Po tem bi moral pod /proc/acpi dobiti vse informacije.

Ce sem pravilno razumel imam dve moznosti:
- V kernelu izklopim ACPI in vklopim AMP
- patch kernela s custom DSDT-jem

Imam prav?

lp, Zdenko