Notebook & funkcijske tipke & ACPI

Zdenko Vujasinovic zdenko at ardi.si
Tue Jun 10 11:07:54 CEST 2003

Pozdravljeni,

Imam Compaq evo n600c na katerega sem namestil SuSE 8.2.

Zanima me na kaksen nacin lahko uravnavam osvetlitev lcd zaslona?
Na tipkovnici sicer obstaja tipka 'Fn' s katero, v kombinacije z F10 naj
bi priklical nastavitev za jakost osvetljevanja (Fn+F10 in potem
uravnjavanje s smernimi tipkami).
Pri meni se zal ne zgodi nic. Edino kar lahko naredim je zaklepanje
numericne tipkovnice.

ACPI:
Kako nastavim vklapljanje hlajenja? Ce pri bootanju napisem ACPI=off se
ventilator vklopi in dela ves cas. Ce ukaza ne napisem, se ventilator ne
vklopi in po dolocenem casu, ko se racunalnik ze posteno segreje, se
samodejno izklopi.

Kernel je default SuSE.

lp, Zdenko