[LUGOS] PPC Linux

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Mon Jul 7 22:54:12 CEST 2003

On Mon, 07 Jul 2003 19:01:30 +0200
"Igor J. Kresnik" <lovec at volja.net> wrote:

> Pozdravljeni
> Tokrat me zanimajo izku__nje z linuxi za PPC procesorje? Predvsem me
> zanima ali je tudi pri njih slovens__ina
>  enako podprta  kakor v linuxih za PC procesorjih ? Ali je mo__no
> nalo__iti slovensko OO ter Slo Mozillo?

kolikor sem imel moznost poganjat yellowdoga na starejsem powerbooku, moram
reci da me je stvar izredno impresionirala. sam hardver je bil podprt 100%,
vsekakor mnogo bolje kot kak pc notebook (s tem da je tista zadeva imela se
scsi in take sale). brez tezav sem poganjal kde, OOo, mozillo, tudi javo se
dobi za linux/ppc.
edina moteca rec je applova onebutton mis, da pa se manjkajoca knofa
enostavno simulirati s prostima tipkama na tipkovnici.

pri kakih ispellih/aspellih znas naletet na kak endianess problem; namrec ze
preveden slovar za intla ti na ppcju verjetno ne bo delal ... tako da je
koristno imeti pri roki source, da si ga zbildas sam. vem da sem to moral za
ispell narediti.

--

Jure Pecar