[LUGOS] PPC Linux

Jernej Kovacic jkovacic at email.si
Mon Jul 7 20:48:33 CEST 2003

Programi, ki uporabljajo knjižnico gettext, imajo prevode v ločeni
datoteki. Če to datoteko (s končnico .mo) "podtakneš" na prava mesta in
ustrezno nastaviš spremenljivke okolja, ne vidim nobenega razloga, zakaj
slovenščina ne bi delovala popolnoma enako kot pri x86. OOo in Mozilla
pa imata to izvedeno drugače in  najverjetneje bo treba prenesti izvorno
kodo z datotekami prevodov, nastaviti določene stvari in vse skupaj
znova prevesti. Kaj več o tem pa bodo vedeli pri prevajalskih ekipah za
oba izdelka. Morda ne bi bilo slabo zadnjega vprašanja ponoviti še na
lugos-slo.