[LUGOS] PPC Linux

Robert Ludvik robert.ludvik at zd-lj.si
Tue Jul 8 08:35:28 CEST 2003

Zdravo
OOo bi bilo potrebno zbuildati (source, navodila itn.  dobis na
spletni strani). Ko je enkrat zbuildan pa standardni postopek -
uvozis prevedene stringe, nastavis eno spremenljivko in ponovno
pozenes build.
Bi bili zelo veseli OOo na PPC :-)
V pomoc bi bili prijavljeni na build maillisti na OOo. Sam nisem
nikoli bral kako gre kaj build, problemi...
Lp
--
Robert Ludvik