[LUGOS] Java v mozilli

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Sat Jul 19 11:03:55 CEST 2003

Zdravo!

--- Gorazd Brumen <gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si> wrote:
> Najprej hvala obema za odgovor!
>
> Zal mi odgovora nista prida koristila, za kar pa sem
> si na zalost
> kriv najvec sam. Torej, ni mi delala java, ne pa
> javascript. No, na
> sreco mi sedaj vse lepo dela. Torej, moj problem je
> bil:

Aja. Potem si imel teoreticno gledano precej male
sanse da bi dobil pravilen odgovor :-)

> [...]
> pride s prevajalnikom gcc-3.2.*, s katerim je
> prevedena tudi mozilla 1.4
> Jaz te knjiznjice nisem imel, zato sem poiskal po
> disku in je bila
> zraven OpenOffice 1.0.2. No, potem sem to knjiznjico
> povezal v
> /usr/lib in stvar je pricela funkcionirat.
>
> S tem sem se matral najmanj 3/4 ure ali vec.
>
> Kako lahko od zacetniskih uporabnikov pricakuje
> kdorkoli, da bo
> poleg uporabljanja sistema izvajal se detektivsko
> delo, mi ni
> jasno. Spet bom verjetno ujezil nekatere, toda tudi

Ja, tudi jaz se strinjam, da je Windows se vedno
sistem, ki ga je lazje obvladat in je bolj enoten, kar
se tice zunanjega videza.

Vendar tukaj si ga malo kiksnil tudi ti. Ce prav
razumem, si imel problem z GCC. V Mozilla 1.4 Release
Notes pa med drugim pise:

Linux binaries compiled by mozilla.org require the
newer Sun J2SE v 1.4.2 or the Blackdown JDK 1.4.1
compiled with GCC 3.2.

lp,
matjaz

=====