[LUGOS] Java v mozilli

Gorazd Brumen gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Sat Jul 19 15:42:15 CEST 2003

Hejla!

> Vendar tukaj si ga malo kiksnil tudi ti. Ce prav
> razumem, si imel problem z GCC. V Mozilla 1.4 Release
> Notes pa med drugim pise:
>
> Linux binaries compiled by mozilla.org require the
> newer Sun J2SE v 1.4.2 or the Blackdown JDK 1.4.1
> compiled with GCC 3.2.

Ja, ja, saj sem jaz tudi to prebral - samo nekaj me matra -
ko sem priskakljal do strani z javo, se je odprl en lep okencek in
povedal, da pac nimam plugina in da bi on to rad instaliral - in sem
veselo kliknil gor, nakar se je instalacija necesa nekam zacela, potem
je reklo - super, instalirano, ampak delalo pa ni nic. Sam vecinoma
stvar instaliram iz tar.gz. kjer vse vidis, kam je kaj slo, tle pa nic -
narejeno, hvala za obisk. Zdaj pa mi povejte, kaksna instalacija je to.

Za razlike glede GCC 3.2 in mojim sistemom, ki se ima 2.95.3, pac
nisem vedel. Samo najpomembnejse je, da zdej dela, mogoce bo komu
moja izkusnja koristila.

Mimogrede - kupil sem Brother HL-1430 in pod Linuxom dela odlicno -
instaliram sem kar s sistemom za zacetnike - Suse Yast, ne vem vec
koliko starim. Samo za tiste, ce bo kdo kdaj kupoval ta printer.

Lep pozdrav, Gorazd