[LUGOS] Java v mozilli

Gorazd Brumen gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Fri Jul 18 21:41:27 CEST 2003

Najprej hvala obema za odgovor!

Zal mi odgovora nista prida koristila, za kar pa sem si na zalost
kriv najvec sam. Torej, ni mi delala java, ne pa javascript. No, na
sreco mi sedaj vse lepo dela. Torej, moj problem je bil:

1. Plugin ni bil pravi. Potem ko sem si natancno prebral to instalacijo
pluginov za mozillo (ki je sicer odlicna) in sem naredil
natancno tako, jave plugina ni bilo nikjer.

Ker imam za mozillo narejeno eno tako lustno ikonco, sem pac pritisnil
tisto ikonco, mozilla se je zagnala, ampak java plugina pa ni bilo.

No potem, se mi po dolgem poizkusanju vsega mozilla sploh ni
zacela zagnati in sem zagnal mojo malo skriptico, ki je nekaksen
wrapper za mozillo in opazil, da se mi pri about:plugins izpise

LoadPlugin: failed to initialize shared library
/usr/java/j2re1.4.2/plugin/i386/ns610-gcc32/libjavaplugin_oji.so
[libgcc_s.so.1: cannot open shared object file: No such file or
directory]

Torej, kot sem lahko razgruntal, je manjkala ta knjiznjica
(torej libgcc_s.so.1), ki pa je ce se ne motim neka knjiznjica, ki
pride s prevajalnikom gcc-3.2.*, s katerim je prevedena tudi mozilla 1.4
Jaz te knjiznjice nisem imel, zato sem poiskal po disku in je bila
zraven OpenOffice 1.0.2. No, potem sem to knjiznjico povezal v
/usr/lib in stvar je pricela funkcionirat.

S tem sem se matral najmanj 3/4 ure ali vec.

Kako lahko od zacetniskih uporabnikov pricakuje kdorkoli, da bo
poleg uporabljanja sistema izvajal se detektivsko delo, mi ni
jasno. Spet bom verjetno ujezil nekatere, toda tudi to je del
popularnosti Win*.

Lep pozdrav,
Gorazd

V pet, 18.07.2003 ob 21:07, je Matjaz Horvat poslal(a):