[LUGOS] software raid + xfs

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Fri Jul 11 09:48:35 CEST 2003

Zdravo.

> primary type 0xFD (<-ne vem zakaj ne 0x83) z ukazom fdisk /dev/sd*
> in mkfs.xfs /dev/sd*1

0xfd pomeni "RAID Autodetect", torej take particije ti RAID ob bootu
sam "zavoha". Uporabno, ce hoces imeti root/boot particijo v RAIDu.

> in zagnal mkraid /dev/md0
> (ali sem mogoce tukaj pozabil z fdisk /dev/md0 kreirati particijo?)

Saj si particije "poraidal" meda sabo, zato ne nucas delat se enkrat
particij. /dev/md0 je tvoja nova kolosalna particija.

> potem sem naredil se mkfs.xfs na /dev/md0

Tudi jaz bi tako.

> in nato sem disk mountal mount /dev/md0 /mnt/raid

Kaj nato pokaze "mount"?

> ko pa sem zelel nekaj skopirati, se je proces kopiranja zaustavil, in ga
> nisem mogel niti z kill -9 ubiti...

Nerodna rec. Nimam pojma.

--
Nejc Skoberne