[LUGOS] software raid + xfs

Egon Pavlica Egon.Pavlica at p-ng.si
Fri Jul 11 10:26:24 CEST 2003

On Fri, 11 Jul 2003, Nejc Skoberne wrote:

> Zdravo.

> 0xfd pomeni "RAID Autodetect", torej take particije ti RAID ob bootu
> sam "zavoha". Uporabno, ce hoces imeti root/boot particijo v RAIDu.

ali ima to kaj vpliva na system, ce nocem root/boot particije na RAIDu?

> Saj si particije "poraidal" meda sabo, zato ne nucas delat se enkrat
> particij. /dev/md0 je tvoja nova kolosalna particija.

> Tudi jaz bi tako.

> Kaj nato pokaze "mount"?

mislim da nekaj takega (nisem pri masini):
mounting XFS (md9:0)

> Nerodna rec. Nimam pojma.

ali je mozno, da je vsega kriv modul?
druga moznost je baje i2o, ki pa je ne poznam. Niti ne vem za kaj se gre.
Ce imam vkloplen initrd se mi najverjetneje zazenejo i2o moduli, ki
prepoznajo promise kartico, meni pa ni uspelo videti diskov...

Egon Pavlica e-mail:egon.pavlica at p-ng.si