software raid + xfs

Egon Pavlica Egon.Pavlica at p-ng.si
Fri Jul 11 09:34:53 CEST 2003

lep pozdrav,

ali mi lahko kdo pomaga, ker nimam izkusenj/znanja.
poskusam vzpostaviti software raid z xfs datotecnim sistem. Imam pa ata
raid promise sx6000 kontroler z stirimi diski po 120GB. Vzpostavil bom kar
raid0, ker bolj potrebujem prostor kot  varnost podatkov.

sistem je redhat 9.0 z kernel 2.4.21ac4 + xfsprograms

v bios-u kontrolerja sem nastavil jbed na vsak disk posebej, tako, da mi
je uspelo, z moduli, ki jih ponuja promise (pti_st.o) videti vsak disk
posebej kot /dev/sda, /dev/sdb, /dev/sdc in /devž/sdd. Potem semna vseh
diskih naredil particije
primary type 0xFD (<-ne vem zakaj ne 0x83) z ukazom fdisk /dev/sd*
in mkfs.xfs /dev/sd*1

nato sem naredil datoteko
/etc/raidtab:
raiddev /dev/md0
        raid-level      0
        nr-raid-disks   4
        persistent-superblock 1
        chunk-size     4
        device          /dev/sda1
        raid-disk       0
        device          /dev/sdb1
        raid-disk       1
        device          /dev/sdc1
        raid-disk       2
        device          /dev/sdd1
        raid-disk       3

in zagnal mkraid /dev/md0
(ali sem mogoce tukaj pozabil z fdisk /dev/md0 kreirati particijo?)
potem sem naredil se mkfs.xfs na /dev/md0
in nato sem disk mountal mount /dev/md0 /mnt/raid
ko pa sem zelel nekaj skopirati, se je proces kopiranja zaustavil, in ga
nisem mogel niti z kill -9 ubiti...

ali ima kdo kaj izkusenj - kje naj iscem pomoc?

hvala vnaprej
Egon Pavlica e-mail:egon.pavlica at p-ng.si