[LUGOS] RH Advanced server - cluster

rok.papez at lugos.si rok.papez at lugos.si
Fri Jul 11 09:04:21 CEST 2003

Zivjo!

On Fri, Jul 11, 2003 at 08:21:09AM +0200, Damijan Vodopivec wrote:
> Zanima me ali ima kdo kaksno izkusnjo z uporabo clustra, ki je del RH
> advanced serverja - po moznosti z Oracle bazo ?
>
> Zanima me kako zedeva deluje.

Neki kolega se ukvarja z RH AS in Oraclom. Kaj te konkretno zanima ?

Pravi, da zadeva deluje b.p.. Oracle in baza so na deljenem disku.
Disk je deljen preko SCSI vodila. To pomeni, da imata oba noda
SCSI kontroler (razlicna IDja) in disk je priklopljen med njima
(neterminiran, seveda).

Pri postavitvi so bila uporabljena sledeca navodila:
http://www.redhat.com/whitepapers/rhel/HighAvaClusterIrev2.pdf

Drugace imas pa se dodatna navodila tu:
http://www.redhat.com/software/rhel/whitepapers/

Rok P.