[LUGOS] Debian XFS net-install

Bostjan Strumbelj bostjan.strumbelj at siol.net
Sat Jan 4 15:30:04 CET 2003

CD je IDE, 40x Teac.
Disk je 4.5Gb UW-SCSI, prikljucen na Initio 9100-UW kontroler.

Image je
http://people.debian.org/~blade/XFS-Install/download/bootbf2.4-xfs_with_
basedebs.iso, 37.6Mb

V direktoriju
http://people.debian.org/~blade/XFS-Install/download/floppies/ je se 5
floppyjev z drajverji, root in rescue disk, a kot sem napisal, nimam
floppyja (drugace bi to najbrz ze resil ...).

Notri je se MilleniumII grafika in ISA NE2100 (lance) kartica. Drugace
pa gre za P133 s 64Mb rama. Za desktop sicer imam Mandrake, a na to
revscino tega ne bi nalagal. Imam dobre izkusnje tako z Debianom kot XFS
in sem zelel zdruziti s to instalacijo -- ce se ne motim Debian tudi v
3.x varianti ne podpira XFS ob direktni instalaciji, da bi pa kasneje
presel na XFS bi potreboval se en disk (po zadnjem branju howtojev
kaksnega pol leta nazaj :/ ).

Dozdeva se mi, da bom moral kar floppy presraufat ... bah ...

b.