[LUGOS] Debian XFS net-install

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Sat Jan 4 16:26:28 CET 2003

On Sat, Jan 04, 2003 at 03:30:04PM +0100, Bostjan Strumbelj wrote:

> CD je IDE, 40x Teac.
> Disk je 4.5Gb UW-SCSI, prikljucen na Initio 9100-UW kontroler.

Vecji problem bi bil ce bi imel SCSI cdrom,
pa ne zato ker to ne bi bilo mozno, ampak
zato ker so si oni zastavili da nalozis SCSI driverje z diskete.

Ker je cdrom IDE, verjetno lahko dospopas do CD-ja
ga lahko mount-as, in nalozi Initio modul,
nekje mora obstajati *.o  i*.o, mogoce ini*.o,

> Image je
> http://people.debian.org/~blade/XFS-Install/download/bootbf2.4-xfs_with_
> basedebs.iso, 37.6Mb

Obstaja tudi en krajsi, 10MB without_basedebs,
ce ne uspes resit problema si potegnem dol teh 10MB,
mogoce so pa na SCSI kar pozabili.

Tole z disketami se me ne zdi prevec posrecena resitev.

Se najmanj dela bos imel.

--
 David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver