[LUGOS] Debian XFS net-install

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Sat Jan 4 15:16:12 CET 2003

On Sat, Jan 04, 2003 at 01:47:01PM +0100, Bostjan Strumbelj wrote:

> Zgleda, da sem bolj zabite sorte, a pozenem s CDja in ne pridem nikamor.
> Da bi na zacetku imel kaksno "verbose" opcijo -- ne. Izbiram lahko med
> linux (to pozenem), ramdisk, floppy in rescue. Ce pozenem "linux" dobim
> standardno okno z meniji, kjer me vodi po korakih. Imam Initio SCSI
> kontroler, tako da se ustavi ze tu, ko bi moral naloziti modul, tega pa
> vztrajno isce na /dev/fd0. Z mrezo je enako.

Ti imas potem SCSI cdrom brez disketnika.
Initio modul verjetno ni staticno preveden v kernel,
drugace bi verjetno delalo.
Ce imas Initio modul v samem ramdisku, *.o datoteka,
potem ga lahko nalozis.

Najverjetneje ta ISO nima podpore za Initio SCSI adapter.

Ali imas tudi diske na SCSI.

Tezko je kaj pomagat ce nimam tega iso-ta,
koliko je velik ta iso.

--
 David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver