[LUGOS-PROG] PHP && MySQL vprasanje - prosim pomoc

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Fri Jan 24 21:50:31 CET 2003

Cau Dezo,

Temporary tabeli das isto ime kot je trenutni session_id al pa
dolocis za vsak session en id, ki ga zapises v cookie in ga uporabljas za
temp_table_name. Si siguren, da rabis persistant connection ? Ce ni SQL
server na drugi masini al pa se boljse na drugem netu, pol skor ne rabi.

Rok Krulec

P.S.: pa oglasi se kej, da gremo na kaksen drink, da poves kaj kej
pametnega delas, ki se te nic ne vidi.

Portoroz/Slovenia, 24.Jan 2003 @ 21:38 CET
http://rok.fpp.edu/