PHP && MySQL vprasanje - prosim pomoc

Damir Dezeljin programing at mbss.org
Fri Jan 24 15:16:44 CET 2003

Pozdravljeni borci in borke ;)

Imam cuden problem. Moram narediti web search po nekih bazah v MySQL-u.

Iste baze ze uporabljajo ze narejene PHP skripte. Te uporabljajo
'persistent' povezavo na bazo. Ker mora moj iskalec najprej zbrat podatke
iz nekaj tabel, nato pa te se joinat z drugimi, sem prisiljen uporabljati
temporary tabele (SUBSELECT-ov za enkrat se ni).

To pa je tudi tezava ... namrec po mojem razmisljanju se lahko zgodi, da
se dvem klientom servira stran z isto persistent konekcijo. Ker pa so
temporary tabele vezane na povezavo, bi to pomenilo, da bi se dva iskanja
v mojem primeru 'stepla' in bi prisli cudni rezultati ven (verjetno bi v
obeh oknih se izpisalo isto, pa ceprav tega nocem).

Kaj ima kdo kaksno idejo kako to resit po moznosti v okviru PHP-ja in
MySQL-a (namrec, vem, da z superduper Oracle bazo lahko to resim, verjetno
bi lahko tudi z PostgreSQL, vendar nekaj je ze narejenega in nebi vse na
novo pisal).

Hvala in lp,
Dezo