dpkg tezava - "cache"?

Andraz Hvalica andraz.hvalica at amis.net
Sun Jan 26 17:35:54 CET 2003

Hoj,

zaradi cyrus imapd/pop3d sem zabredel v dpkg tezave. Ko sem skusal upgradeat
vse cyrusove pakete, se je ena od skript pritozila da ne more narediti
svojega, menda je bil to prerm, ne vem vec.
Zadevo sem resil tako, da sem iz vseh potrebnih .deb paketov (cyrus-*) na
roke prepisal vsebino na svoja mesta in ustrezno spremenil
/var/lib/dpkg/status
Cyrus dela se naprej fino, dpkg pa pravi tole:

ripley:~# dpkg -l|grep cyrus
ii  cyrus-admin    1.5.19-9.1     CMU Cyrus mail system (administration tool)
ii  cyrus-common   1.5.19-9.1     CMU Cyrus mail system (common files)
ii  cyrus-dev      1.5.19-9.1     CMU Cyrus mail system (developer files)
ii  cyrus-imapd    1.5.19-9.1     CMU Cyrus mail system (IMAP support)
ii  cyrus-pop3d    1.5.19-9.1     CMU Cyrus mail system (POP3 support)

Clovek bi si mislil OK, super ... no ... ne cisto, ko dam apt-get upgrade -s
dobim tole:

ripley:~# apt-get upgrade -s
Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree... Done
1 packages upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 0  not upgraded.
Inst cyrus-common (1.5.19-9.1 Debian-Security:3.0/stable)
Conf cyrus-common (1.5.19-9.1 Debian-Security:3.0/stable)

Zdaj mene zanima, iz katerega vica tole pride. Ce ne dam -s parametra, mi
skusa povoziti namescenega cyrusa, taista skripta se _spet_ zjoka, paket pa
konca v unpacked half-configured statusu, ali tako nekako. V glavnem stalo
skusa narest.
Zanima me, kaj vse moram se popravit, apt-get clean in autoclean sem ze dal,
ce bi slucajno pomagalo, pa ne. Je se kaj? Kak cache?

Saj naceloma lahko po apt-get update dam apt-get upgrade -s in potem vsako
potrebno rec posebej na roke, ampak na jetr ami gre da mi se kar cyrusa po
zobeh vlaci :\

Hints?

--
Andraz Hvalica                      |   Emacs is a nice operating
andraz at amis.net                     |   Tom Christiansen