FW: [Solomonov Seminar] Solomonov seminar

Ales Kosir ales.kosir at zaslon.com
Mon Feb 10 08:43:00 CET 2003

On behalf of Marko Grobelnik:
Zadnjih cca. 60 seminarjev smo posneli (RealVideo WindowsMeisa + slajdi)
- posnetki so na http://solomon.ijs.si - zal je trenutno masina v popravilu in
zadeva ne funkicionira, bo pa v nekaj dneh.

Kar se tice predavatelja o potresih, ga tudi sam ne poznam - gre pa
za raziskavo, kjer so merili nekaj okoli JE Krsko in so kot stranski efekt
opazili, da te osnovne meritve ne funkcionirajo takrat, ko so kaksne
seizmicne aktivnosti oz. z drugimi besedami, iz nefunkcioniranja nekih
drugih meritev se da napovedati seizmicne aktivnosti - razen, da sem se
strinjal, da je tema zanimiva za seminar, ta moment ne vem kaj vec.