[LUGOS] 100000 datotek v enem imeniku

Ales Kosir ales.kosir at zaslon.com
Mon Feb 10 08:43:55 CET 2003

Enaka stvar se mi dogaja s postnimi programi, s katerimi spremljam liste z veliko prometa, ce postni seznami shranjujejo pisma kot datoteke. Tam storim to, da datoteke zataram ali zazipam...

Tudi ce imem veliko datotek, jih ukaz
  ls
lepo zlista. Seveda ne smes narediti
  cat *
ker bo lupina najprej razresila zvezdico in ugotovila, da je morda vrstica predolga. V tem primeru si pomagaj z ukazom xargs, recimo
  ls | xargs cat

S sambo ne znam narediti nic pametnega, da bi delo pospesil.

Hitrost pa je neodvisna od tipa ext2 ali ext3. Za druge datotecne sisteme ne vem, kako jih toliko datotek prizadane.

Lep pozdrav,
Ales