[LUGOS] Cluster ali kaj podobnega

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Sun Feb 9 23:44:44 CET 2003

Taksen problem sem imel tudi jaz nekoc. Veliko casa sem razmisljal in
testiral kako naj nastavim od DNS-ja do maila e.t.c. V praksi je celo
za silo delovalo. No na koncu sem se potrkal po glavi in resil
problem tako, da sem vse  pozabil in nasel ponudnika povezave, ki ima
backup povezavo, rajsi kot pa bi  jaz backup serverje delal. Zakomplicira
se namrec pri MySQL bazah in se kje drugje.

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 09.Feb 2003 @ 23:39 CET
http://rok.fpp.edu/