[LUGOS] Kako na internet z 3Com ISDN Pro TA

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Sun Feb 23 09:54:31 CET 2003

Pozdravljen

On Thu, 2003-02-20 at 10:15, Jan Slanc wrote:
> Hi !
>
> Sem novinec v Linux-u. Dobil sem verzijo RH 7.4. Instalacija je tekla
> gladko, seveda pa je potrebno postoriti se nekaj stvari, da vse deluje. Moj
> problem je, da mi ne uspe instalirati Modema, ki ni modem ampak je 3Com U.S.
> Robotic ISDN Pro TA naprava, ki je zunanja in je prikljucena preko USB
> porta. Poizkusal sem z KPPP programom kjer sem nasel USB port, vendar sem
> obstal pred AT komandami za >sofiranje< modema, ceprav sploh ne vem ali se
> ISDN enako sofira kot obicajni modemi.
> Kje najdem gonilnik ali kaj podobnega za ISDN.

RH 7.4 ne obstaja, ali? Modem priklopi na COM port, ker na USBju zna
zezati. Potem recimo s KPPPjem ne bi smel imeti problemov. Ali pa
poizkusi wvdial. Zazeni wvdialconf malo preglej man strani, in menim, da
bos bolj zadovoljen kot s KPPPjem.

> Imam pa se en problem: rad bi ugnezdil Windows-ov NTFS sistem v Linux drevo
> pa mi komanda >mount -f ntfs /dev/ahd1 /mnt/disk2< javi da tega file sistema
> ne more ugnezdidti v obstojec FS. Pomagal sem si z >man mount< in videl, da
> bi to moralo gret. Si mislim, da premalo znam.....

Za NTFS v RH moras prevesti kernel za podporo le tega. Prevedes kernel s
podporo za NTFS kot modul, bootas z novim kernelom in to je to. Pred
casom pa je ze bilo govora o tem na Lugos listi, prebrskaj malo po
arhivu ce seveda deluje.

--
Davor Guttierrez <davor at guttierrez.org>