Kako na internet z 3Com ISDN Pro TA

Jan Slanc Jan.Slanc at semenarna.si
Thu Feb 20 10:15:31 CET 2003

Hi !

Sem novinec v Linux-u. Dobil sem verzijo RH 7.4. Instalacija je tekla
gladko, seveda pa je potrebno postoriti se nekaj stvari, da vse deluje. Moj
problem je, da mi ne uspe instalirati Modema, ki ni modem ampak je 3Com U.S.
Robotic ISDN Pro TA naprava, ki je zunanja in je prikljucena preko USB
porta. Poizkusal sem z KPPP programom kjer sem nasel USB port, vendar sem
obstal pred AT komandami za >sofiranje< modema, ceprav sploh ne vem ali se
ISDN enako sofira kot obicajni modemi.
Kje najdem gonilnik ali kaj podobnega za ISDN.

Imam pa se en problem: rad bi ugnezdil Windows-ov NTFS sistem v Linux drevo
pa mi komanda >mount -f ntfs /dev/ahd1 /mnt/disk2< javi da tega file sistema
ne more ugnezdidti v obstojec FS. Pomagal sem si z >man mount< in videl, da
bi to moralo gret. Si mislim, da premalo znam.....

LP

jan.slanc at semenarna.si <mailto:jan.slanc at semenarna.si>