[LUGOS] Kako na internet z 3Com ISDN Pro TA

Goran Kavrecic gorank at email.si
Sun Feb 23 11:18:32 CET 2003

Če ti pomaga, jaz imam priključenega na serijski port na RH72 in se povežem
s spodaj napisanim - je kar je, poveže se pa.

Command line za dvignit PPP

/usr/sbin/pppd /dev/modem 115200 crtscts defaultroute user xxxx noipdefault
connect '/usr/sbin/chat -v -f siol1'
(to je vse v eni vrstici!)

Vsebina chat file-ta siol1 za 3COM USR PRO TA:
ECHO ON
'' AT
OK AT&F*PPP=2
OK ATDT088032320
''

Vsebina /etc/ppp/options:
lock

userja ne pozavi vpisat v /etc/ppp/chap-secrets ali pap-secrets

dela pa tudi z wvdial, čeprav se ne vrne v prompt im moraš delati v drugi
konzoli, če pa delaš v xih je ok.

LP, Goran