[LUGOS] web design

Rox de Gabba rok.ruzic at telemach.net
Sat Feb 15 03:41:47 CET 2003

Andraz Tori wrote:

>razen enega kupa ljudi, ki si s tem služijo kruh... res nihče
>morda se zdi žalostno, ampak kakor sem jaz gledal razmere v industriji
>web designa gre proces približno takole:

Vem, da gredo stvari tako, res pa je tudi, da tovrstni izdelki niso
"proizvodne" spletne strani (ne proizvajajo dodane vrednosti), niso
primerno razširljive in niso pripravljene za urejanje vsebine. V
najboljših primerih zgolj lepo izgledajo, ponavadi pa niti to ne. V
večini primerov tovrstne promocijske strani še celo ne podajajo vsebine
na primeren način, se ne prikazujejo v vseh browserjih in so preveč
načičkane in posledično predrage glede na njihovo koristnost.

To v moji terminologiji niti od daleč ne vidi kategorije RESNO.

Navadni uporabnik Janez Novak ni profesionalec. Profesionalci pa se bodo
morali počasi navaditi na to, da ima intuitivno učenje v point-and-click
okolju omejen domet in da se bo potrebno oprijeti česa močnejšega,
globjega, bolj splošnega, bolj... hja, resnega. Časov, ko so vsi vse
znali brez da bi kdo kdaj bral dokumentacijo je nepreklicno konec.

Če misliš na ljudi, ki se jim odtrga, če dve sekundi ne vidijo start
menija, potem se lahko samo strinjam, vendar bo to sčasoma šlo...
Windows brain damage je začasna stvar.

Torej to v skladu z zgoraj napisanim seveda ni res. Dodati pa moram še,
da linux ponuja široko paleto orodij za konvertiranje različnih oblik
dokumentov, nudi načine za hitro obdelavo velike količine podatkov in je
prilagodljivo okolje za vse potrebe uporabnikov. Če pa bi rad imel svoj
prav, pa bom priznal, da so WYSWYG html editorji za windows boljši, kot
tisti za linux. V zgodbo bi lahko sicer vpletel še wine, vendar bom raje
končal.

LP, Rox