[LUGOS] web design

cronos at email.si cronos at email.si
Sat Feb 15 15:38:49 CET 2003

Pozdrav.

> Vem, da gredo stvari tako, res pa je tudi, da tovrstni izdelki niso
> "proizvodne" spletne strani (ne proizvajajo dodane vrednosti), niso
> primerno razširljive in niso pripravljene za urejanje vsebine. V
> najboljših primerih zgolj lepo izgledajo, ponavadi pa niti to ne. V
> večini primerov tovrstne promocijske strani še celo ne podajajo vsebine
> na primeren način, se ne prikazujejo v vseh browserjih in so preveč
> načičkane in posledično predrage glede na njihovo koristnost.

S temle zgoraj se ne strinjam, saj je lep kontra primer vsega, kar je
napisano, npr. stran www.nlb.si, ki je dobila celo neko nagrado za najboljso
stran. Ce pogledas kodo strani, je lepo vidno, da je narejena z
Dreamweaverjem, prav tako ne gre za strani, ki ne proizvajajo "dodane
vrednosti". Sam se z izdelavo spletisc bavim ze nekaj let in dosedaj se
nisem uspel srecati open-source izdelka, ki bi lahko konkuriral WYSIWYG
izdelkom tipa Dreamweaver. Verjamem, da je "vi" mocnejse orodje, vendar
lahko naredim stran, ki bo izgledala in funkcionirala popolnoma enako, pa
tudi koda bo zelo podobna, bistveno hitreje z npr. Dreamweaverjem kot nekdo
z urejevalnikom besedila.
Prav tako je bilo v npr. Dreamweaverju v zadnjih verzijah zelo obcuten
napredek prav v kakovosti kode, in ko jo obcasno gledam (zlasti pri kakih
kompleksnejsih straneh), se mi zdi, da je ne mores bolj oskubiti kot je ze.

> To v moji terminologiji niti od daleč ne vidi kategorije RESNO.

Hja, potem po tvoje strani nekaterih najvecjih podjetij (mobitel, krka,
itd..), ki so vse po vrsti izdelane z WYSIWYG orodji niso resne (v kar pa
mocno dvomim). Pa kot je ze nekdo drug rekel... oblikovalci do html orodij
sploh ne pridejo, oni najveckrat naredijo graficno zasnovo strani v katerem
od graficnih programov ala. Illustrator, Photoshop ipd. in se s HTMLjem
sploh ne srecajo.

Mojih 5 dag zenfa..

Roman