[LUGOS] web design

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sat Feb 15 00:06:29 CET 2003

> Upam da se lahko strinjamo, da se nihče pri zdravi pameti ne bi ničesar
> resnega loteval z WYSWYG editorjem.

razen enega kupa ljudi, ki si s tem služijo kruh... res nihče
morda se zdi žalostno, ampak kakor sem jaz gledal razmere v industriji
web designa gre proces približno takole:

- web designer zdizajna vse s fenci-šmeci orodji, seveda vse wysiwyg. če
mu omeniš da bi moral dejansko vedeti kaj html čreva ki jih da od sebe
pomenijo bi pozelenel in začel govorit o tem kako je zanj najpomembnejša
storilnost itd..
- programerji dodajo funkcionalnost - povežejo z backendom
- nek človek, ki je napol programer, na pol designer pa potem naknadno
naredi pixelprecison uravnavanje, da končni izdelek izgleda enako kot
tisto kar so izbacili designerji...

vsaj pri dveh podjetjih sem videl približno tak koncept dela

> http://thewml.org/  WML sicer generira html, vendar na malo drugačen
> način. Toplo priporočam.

Hah, ja, ampak vprašanje je kaj boš dal navadnemu up

Hah, ja, ampak vprašanje je kaj boš dal navadnemu uporabniku, Janezu
Novaku, ki je do sedaj delal v frontpageih in dreamweaverjih...
orabniku, Janezu Novaku, ki je do sedaj delal v frontpageih in
dreamweaverjih...

ni šans da bo človek preživel s prosto programsko opremo več kot 2 uri,
brez da bi dobil epileptični napad.

Torej linux ne more na tem področju nič resnega ponuditi niti
profesionalnim ustvarjalcem strani niti povprečnim uporabnikom.

lep pozdrav
andraž tori