[LUGOS] Software RAID1 in nadgradnja jedra

Andraz Sraka a at aufbix.org
Sat Dec 27 15:05:50 CET 2003

re

On Sat, 2003-12-27 at 12:57, Bostjan Mercun wrote:

> Mi zna kdo svetovati, kje naj se zadeve lotim? Predvsem me zanima, zakaj se
> LILO ne zapise prav na disk, ker mi je na koncu rekel nekaj v smislu:
> /dev/md0 updated, torej je zaznal, da mora zapisati podatke na oba diska.
> Prej je vse delalo normalno, vkljucno z bootanjem.

Kaj si probal zbootat z rescue disketo v smislu (predpogoj, da imas na
rescue disketi kernel z RAID podporo)

linux root=/dev/md0

probaj se enkrat pognati lilo (magri z lilo -v, da vidis kaj dela)
root in boot parameter postavi na /dev/mdX

Predvidevam, da imas v lilo.conf tudi parameter
raid-extra-boot="/dev/first,/dev/second"

(first npr. sda, second npr sdb)

Sam sem na debian sistemu naletel na en kup tezav z RAID1+lilo, ko je
lilo debian mentainer par stvari spremenil; tako da se ne zna zgoditi,
da je kaj podobnega tudi na slackware-u..

lp,
 Andraz

a at aufbix.org