Software RAID1 in nadgradnja jedra

Bostjan Mercun bostjan at niansis.com
Sat Dec 27 12:57:38 CET 2003

Pozdravljeni.

Na strezniku, kjer imam dva SCSI diska v RAID1 polju, sem hotel nadgraditi
jedro iz 2.4.22 na 2.4.23. Vzel sem staro .config datoteko, prevedel jedro,
vendar se mi linux ni hotel pognat. Dobil sem napako "L 99 99 99...", torej
je tezava pri LILOTU. Ali mogoce kdo ve, kaj bi bilo lahko narobe. Naredil
sem enako, kot pri vseh ostalih streznikih, pri vseh je delalo, edino pri
RAID-u ni slo. Ocitno je nekaj narobe z zapisom MBR-ja, ker ko sem pognal
racunalnik z instalacijskega CD-ja, je bilo z raidom vse v redu
(/proc/mdstat). Imam /dev/md0, md1 in md2, vsi so bili sinhrozinirani in
delujoci. Ko po kaksni uri in pol nisem znal resiti tezave, sem linux pognal
iz enega diska, tako da sem popravil /etc/lilo.conf in zdaj RAID ne dela.

Mi zna kdo svetovati, kje naj se zadeve lotim? Predvsem me zanima, zakaj se
LILO ne zapise prav na disk, ker mi je na koncu rekel nekaj v smislu:
/dev/md0 updated, torej je zaznal, da mora zapisati podatke na oba diska.
Prej je vse delalo normalno, vkljucno z bootanjem.

Uporabljam Slackware 9.0.

Hvala za informacije in lep pozdrav

        Bostjan