[LUGOS] Software RAID1 in nadgradnja jedra

Bostjan Mercun bostjan at niansis.com
Sun Dec 28 12:49:17 CET 2003

Zivjo

>Kaj si probal zbootat z rescue disketo v smislu (predpogoj, da imas na
>rescue disketi kernel z RAID podporo)

>linux root=/dev/md0
Ne, tega pa res nisem poizkusil. Bootal sem s CD-ja, vendar nikoli RAID-a.
Bom vsekakor poizkusil.

>probaj se enkrat pognati lilo (magri z lilo -v, da vidis kaj dela)
>root in boot parameter postavi na /dev/mdX

>Predvidevam, da imas v lilo.conf tudi parameter
>raid-extra-boot="/dev/first,/dev/second"

Lilo sem poganjal ze z "-v 3", pa je bilo videti vse v redu. Na koncu mi je
napisal, da je uspesno update-al boot record na /dev/sda in /dev/sdb.
"raid-extra-boot" nisem uporabil nikjer, ker za tole prvic slisim. Ravnokar
sem pa pogledal in vidim, da je ocitno isto, kot "-x" opcija lilotu. To sem
poizkusal, vendar nikoli ni delalo. Vendar prej tega nisem imel v
konfiguraciji, pa je lepo delalo. Ravno zato se mi zdi cudno, zakaj kar
naenkrat ne zna napisati novega jedra na disk. Zadnjic sem pozabil omeniti
se to, da sem potem poizkusil se enkrat zbootati staro jedro (2.4.22),
vendar sem tudi tu dobil napako "L 99 99 99...". Tezava je torej sigurno v
Lilotu. Bom poizkusil se z "raid-extra-boot".

>Sam sem na debian sistemu naletel na en kup tezav z RAID1+lilo, ko je
>lilo debian mentainer par stvari spremenil; tako da se ne zna zgoditi,
>da je kaj podobnega tudi na slackware-u..

Dvomim, ker je verzija vsega enaka, samo jedro sem zamenjal.

Naslednji teden upam, da bom uspel priti do streznika in stestirati zadeve.
Zaenkrat hvala za informacije.

lp

        Bostjan