[LUGOS] aplikacije

Andraz Sraka a at aufbix.org
Wed Dec 17 19:39:33 CET 2003

re

On Fri, 2003-12-19 at 19:17, Simon wrote:

> Linux uporabljam ze kar nekaj casa in sedaj sem se odlocil da bom
> totalno presaltat z Winsov. Zanima me predvsem, ce obstajajo kaksne
> brezplacne aplikacije, za vektorsko risanje? Nekaj podobnega Corelu. Vem
> za kivio, samo to ni to. Po moznosti bi ta aplikacija morala odpirati
> Corelove dokumente.

Zraven OpenOffice.org pride nekaj kar je tudi za vektorsko risanje.
Drugace, pa mislim, da je kar nekaj aplikacij na to temo. 'apt-cache
search' in pa google is your friend ;-]

> Druga stvar pa je pdf reader. Imam fedoro, ki ima kar nekaj taksnih
> programov, vendar vsakemu nekaj manjka. Enemu printanje, drugemu iskanje
> besed, ... Iscem enega, ki bo imel to dvoje in bo kolikor toliko
> vizualno privlacen.

Adobe Acrobat Reader? Na debianu kar 'apt-get install acroread'; sklepam
da je s fedoro podobno, ali se pac motim ..

lp,
 Andraz

--
Not only Guinness - Linux is good for you, too.
	-- Banzai on IRC