[LUGOS] aplikacije

Matjaz Horvat matjaz at owca.info
Thu Dec 18 04:58:56 CET 2003

Za vektorsko grafiko sta verjetno najboljša Sodipodi in OpenOffice.org Draw.

Za PDF pa maš morje programov. Tudi Acrobat Reader obstaja za Linux,
zgleda pa *fuj grdo*. Ta lastnost velja tudi za ghostview in xpdf, a
slednji zna tako tiskati kot iskati. Precej boljše zgleda KGhostView, ki
pa nima iskanja. Zato ti predlagam novi programčič, ki bo tudi del KDE
3.2, imenuje pa se seveda kpdf.

LP,
Matjaž

--
My operat~1 system unders~1 long filena~1 , does yours?