[LUGOS] aplikacije

Iztok Saje iztok.saje at mobitel.si
Wed Dec 17 19:31:52 CET 2003

ce kaj pomaga:

jaz risem vektorje z xfig, krivulje z gnuplot in cacke z xpaint.
Potme z xv pogledam, kaj je ratalo.

Ko s pdflatex dobim pdf, ga gledam kar z originalnim acrobat readerjem za linux.
(dela iskanje in printanje).
Dostikrat z njim gledam tudi ps (prvo ps2pdf, potem acroread).
vmes morebiti se pstops.

LP

Iztok