aplikacije

Simon elmer at email.si
Fri Dec 19 19:17:15 CET 2003

pozdravljeni.

Linux uporabljam ze kar nekaj casa in sedaj sem se odlocil da bom
totalno presaltat z Winsov. Zanima me predvsem, ce obstajajo kaksne
brezplacne aplikacije, za vektorsko risanje? Nekaj podobnega Corelu. Vem
za kivio, samo to ni to. Po moznosti bi ta aplikacija morala odpirati
Corelove dokumente.

Druga stvar pa je pdf reader. Imam fedoro, ki ima kar nekaj taksnih
programov, vendar vsakemu nekaj manjka. Enemu printanje, drugemu iskanje
besed, ... Iscem enega, ki bo imel to dvoje in bo kolikor toliko
vizualno privlacen.

Hvala za odgovore!