[LUGOS] SUN vs PC

Uroš Golja goljau at comcom.si
Wed Dec 10 12:35:26 CET 2003


Hja, vzdrževalne pogodbe si nismo mogli privoščiti. Ampak to niti ni bil 
moj point. Če že izkašljaš denar za brand-name mašino, potem pričakuješ 
boljšo vzdržljivost in vsaj za odtenek boljšo podporo kot pri lokalnem 
šraufistu PCjev. Žal se je izkazalo, da ni ne prvega ne slednjega.

Verjamem pa, da bi bile stvari bistveno drugačne, če bi sklenili 
(zasoljeno) vzdrževalno pogodbo. Sicer pa koga sploh farbamo... 
brand-nami lahko v Sloveniji preživijo samo na račun vzdrževalnih pogodb.

LP,
Uroš

Iztok Umek wrote:

>Uros,
>
>za take primere imas ustrezno vzdrzevalno pogodbo. Pri nas smo SUNe
>nadomestili z IBM strezniki. Podpora 24/7/4 in je vse ok.
>
>Se posebej je dobro to, da mi sploh ni treba na lokacijo. Ce bi se kaj
>zgodilo, poklicem podporo, pridejo na (zame oddaljeno) lokacijo, zamenjajo
>in to je to. Pride zelo prav, ce imas 3 centre, en v ZDA, en v Evropi in en
>v Aziji. Lepo vse vzdrzujes na daljavo.
>
>Sicer ti povsem verjamem, da za male lokalne projekte tebi ustreza tajvanec.
>Meni pac ne. Dnevno se preko sistema vrti nekaj milijonov dolarjev in
>tajvanec mi ne ustreza.
>
>Celoten sistem na eni lokaciji (ZDA) je vreden $360k (samo hardware) + SW
>licence (Oracle med najvecjimi). Stlaci se v 1 rack (2 IBM blade centra
>prihranita prostor).
>  
>
>




More information about the lugos-list mailing list