[LUGOS] SUN vs PC

Iztok Umek iztok at si-con.com
Wed Dec 10 12:20:42 CET 2003

Uros,

za take primere imas ustrezno vzdrzevalno pogodbo. Pri nas smo SUNe
nadomestili z IBM strezniki. Podpora 24/7/4 in je vse ok.

Se posebej je dobro to, da mi sploh ni treba na lokacijo. Ce bi se kaj
zgodilo, poklicem podporo, pridejo na (zame oddaljeno) lokacijo, zamenjajo
in to je to. Pride zelo prav, ce imas 3 centre, en v ZDA, en v Evropi in en
v Aziji. Lepo vse vzdrzujes na daljavo.

Sicer ti povsem verjamem, da za male lokalne projekte tebi ustreza tajvanec.
Meni pac ne. Dnevno se preko sistema vrti nekaj milijonov dolarjev in
tajvanec mi ne ustreza.

Celoten sistem na eni lokaciji (ZDA) je vreden $360k (samo hardware) + SW
licence (Oracle med najvecjimi). Stlaci se v 1 rack (2 IBM blade centra
prihranita prostor).