[LUGOS] SUN vs PC

Iztok Umek iztok at si-con.com
Wed Dec 10 12:55:19 CET 2003

Pac primerjas jabolka in hruske. Po eni strani pravis, da imas
mission-critical sistem, po drugi strani, pa da ni denarja za to.

Kaj naj ti recem. Sistem, ki sem ga zasnoval prezivi vec kot 50% "odmrtje"
opreme. Vse je redundancno. pozarni zid (Nokia/Checkpoint cluster), switchi
(Procurve 5300xl), blade centri (IBM 2 centra s kompletno redundancno
konfiguracijo), fiber switchi za diske, diskovno polje (IBM Shark), masine
za podatkovno bazo (2 IBM x445).

Edino, kar ni redundancno je remote serijska konzola in remote KVM. To pa se
rabi le za upravljanje.

Tako lahko na daljavo ugasam in prizigam vse naprave (remote power strip)
etc...

Vse je pac odvisno od tega, koliko je sistem res "mission-critical". Pri nas
imamo pogodbeno dolocen uptime in si ne moremo privosciti izpadov, kot jih
je imel tvoj sistem. Prav tako si ne morem privosciti, da letim v Evropo ali
Azijo, da zamenjam eno maticno plosco. Da zgubim prevec casa na letalu,
potem pogledam kaj je narobe etc... V mojem primeru lahko diagnosticiram
napako ze na daljavo in IBMu le sporocim, kaj je narobe, pridejo, zamenjajo
in to je to.

Vecina delov je tako ali tako hot-swapable.