[LUGOS] debian 3 woody nadgradnja - problemi kernel, zvocna, gcc

Uroš Golja goljau at comcom.si
Tue Dec 2 09:29:55 CET 2003

aljoša španger wrote:

>Zacel sem tako da sem instaliral najprej woody-a. In sicer le do tiste tocke
>kjer je potrebno ponovno zagnati racunalnik in istalirati pakete ala x-windows,
>gnome,...

Tudi meni se zdi, da je tak način inštalacije najboljši. Sem pa pred
kratkim videl na www.debianplanet.org, da so ima sarge posodobljen
installer... bi se splačalo sprobat.

>Rad bi nadgradil kernel 2.4.18-bf2.4 na novejsega, ki je dovolj stabilen za
>normalno delo.

apt-get install kernel-image-2.4-x (pri čemer je x tip procesorja...
ponavadi 686 (intel) ali k7 (amd)). Kernel-image-2.4-x je psevdopaket
(=prazen paket, ki kaže na druge pakete). Vedno kaže na zadnjo verzijo
kernela 2.4 v distribuciji sarge. Mislim, da je to trenutno 2.4.22.

Če misliš kaj buildati, je dobro, da si namestiš še kernel-headers ali
pa kar kompleten kernel-source. Poglej apt-cache search kernel- za točna
imena paketov.

>Racunalnik namrec rabim za sluzbo. (web design, asp,javascript ....)
>
>To pa zato ker mi ne dela zvocna, ki je na GA-8IPE1000 maticni plosci (intelova
>ICH5 zvocna); ko instaliram vmware mi javlja da je bil kernel "zbildan z
>gcc2.95.4 trenutno pa uporabljam gcc 3.3.2. To so trenutni problemi. Drugace pa

Kernel 2.4.18-bf2.4 je inštalacijski, zato je verjetno res zbuildan še z
gcc-2.95. Preveri z dmesg | head. Glej prvo vrstico (built by... with
gcc-...). Drugače pa je gcc-3.2 default prevajalnik za distribucijo
sarge. Ko namestiš kernel-image-2.4-x, še enkrat preveri dmesg.

Aja, če imaš težave z zvočno, poskusi z gonilniki ALSA (Advanced Linux
Sound Architecture) . apt-get install alsa-modules-2.4-1-x (x je spet k7
ali 686) alsa-base alsa-utils alsaconf.

LP,
Uroš