debian 3 woody nadgradnja - problemi kernel, zvocna, gcc

aljoša španger alo at email.si
Mon Dec 1 22:29:28 CET 2003

Zivijo
ker mi precej stvari ni delalo (debian 3 sarge) sem se odločil da na PC ponovno
instaliram debian 3 woody.
Zacel sem tako da sem instaliral najprej woody-a. In sicer le do tiste tocke
kjer je potrebno ponovno zagnati racunalnik in istalirati pakete ala x-windows,
gnome,...

No skratka. Potem sem dodal vire za debian sarge in zbrisal vire za woody v
apt.source datoteki.

No koncno.

Problem je sledec.

Rad bi nadgradil kernel 2.4.18-bf2.4 na novejsega, ki je dovolj stabilen za
normalno delo.
Racunalnik namrec rabim za sluzbo. (web design, asp,javascript ....)

To pa zato ker mi ne dela zvocna, ki je na GA-8IPE1000 maticni plosci (intelova
ICH5 zvocna); ko instaliram vmware mi javlja da je bil kernel "zbildan z
gcc2.95.4 trenutno pa uporabljam gcc 3.3.2. To so trenutni problemi. Drugace pa
sem z sistemov zelo zadovoljen.
Dela mi vec uporabnih stvari kot pri instalaciji debian 3 sarga iz nule.

Ce mi lahko da kdo kaksen pameten nasvet glede popravkov in nadgradnje bi ga bil
zelo vesel.

In ze vnaprej hvala za veliko pomoc, ki mi jo nudite.

LP

Al