[LUGOS] debian 3 woody nadgradnja - problemi kernel, zvocna, gcc

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Tue Dec 2 09:37:49 CET 2003

Zdravo.

Sem cakal da bo kaksen Debianovec odgovoril pa sem izgubil upanje...
torej ti bom skusal pomagati Slackware fan.

> No skratka. Potem sem dodal vire za debian sarge in zbrisal vire za woody v
> apt.source datoteki.

A pa to je v redu? Mislim - a to se tako dela? Jaz vem da nikoli ne bi
dal na sistem paketov ki so skompajlani cisto pod enim drugim gccjem
kot ostali... a je clovek lahko v tem primeru gotov da ne bo imel
tezav? As said... to bi moral kak Debianovec povedat. :)

> [...]
> normalno delo.
> Racunalnik namrec rabim za sluzbo. (web design, asp,javascript ....)
> To pa zato ker mi ne dela zvocna, ki je na GA-8IPE1000 maticni plosci (intelova
> ICH5 zvocna); ko instaliram vmware mi javlja da je bil kernel "zbildan z
> gcc2.95.4 trenutno pa uporabljam gcc 3.3.2. To so trenutni problemi. Drugace pa
> sem z sistemov zelo zadovoljen.
> Dela mi vec uporabnih stvari kot pri instalaciji debian 3 sarga iz nule.

> Ce mi lahko da kdo kaksen pameten nasvet glede popravkov in nadgradnje bi ga bil

Cakaj - torej kateri kernel source imas sedaj gor? 2.4.18? A ne mores
apt-getat najnovejsega? No, ko/ce ga dobis, enostavno gres v source
direktorij /usr/src/linux... in nato napises "make menuconfig" ter
skonfiguriras jedro... torej oznacis povsod to kar potrebujes... ko to
storis, gres ven, shranis seveda, naredis: "make dep bzImage modules
modules_install" in nato skopiras
/usr/src/linux/arch/i386/boot/bzImage tja kjer je tvoje trenutno jedro
(starega po moznosti backupiras), ce imas lilo preveris se
/etc/lilo.conf, ce ne samo poskrbis da ima datoteka novega jedra enako
ime kot stara... in rebootas.

Drugace pa imas INSTALL file v kernel-source treeju. Tam najdes veliko
pomoci.

Eventuelno lahko poberes kernel-source na www.kernel.org (tako jaz
vedno naredim), samo potem bos res moral paziti kaj bos izbral pri
konfiguraciji jedra (verjento je tisti "debian" kernel-source ze
"prilagojen" debianovskim razmeram).

> In ze vnaprej hvala za veliko pomoc, ki mi jo nudite.

Welcome. :)

--
Nejc Skoberne
Grajska 5