[LUGOS] software raid in rh9

cronos at email.si cronos at email.si
Mon Aug 4 13:55:46 CEST 2003

Pozdrav.

Zamislil sem si raid 1 polje. Z IDE RAID kontrolerji sem imel dosedaj slabe
izkušnje (imel sem promisovega, pa je kopiranje 100 mb fajla trajalo 5
minut). Potem sem diske pustil na tem kontrolerju in naredil SW raid. Ista
situacija. Verjetno je bila krivda na strani kontrolerja. Zaradi pomanjkanja
časa in živcev sem izbral malce dražjo varianto.
Sedaj imam harverski SCSI raid, ki ga dobis integriranega v IBM streznik
x225 (cenovni razred okoli 400K - komplet strežnik). Instaliral sem
Slackware, bootal mi je ze z original kernelom brez kakrsnihkoli tezav. Tudi
v 2.4.21 je podpora ze notri. Raid 1 z dvema diskoma dela kot šus, zraven
imam prikloplen še en disk, ki je nastiman kot hot-spare in se samodejno
vklopi ob izpadu katerega od diskov. Konfiguracija polja simpl kot pasulj, v
5 minutah vse dela tip-top :-)
In ga ne zamenjam za noben ide :-) Če je strežnik namenjen za resne zadeve
in so gor važni podatki, menim da je HW scsi raid najboljša rešitev. Če pa
podatki niso tako zelo važni in gre za domačo rabo, je SW raid mogoče res
boljša rešitev.

Mojih 5 dag zenfa,

Roman