software raid in rh9

vladimir.leban at guest.arnes.si vladimir.leban at guest.arnes.si
Mon Aug 4 12:41:39 CEST 2003

Zdravo

Ko sem veèktrat bral diskusije, sem se videl, da so mnenja
glede sw raida precej deljena in negativna.

Rad bi od vas nek po¹ten odgovor preden se lotim
postavljanja stre¾nika.

Z adaptecom imam grozne te¾ave (driverji ali kaj drugega),
se mi noèe na noben naèin bootat.

Kot pa se ve, da je z diski velik kri¾ in vseakakor kak¹en
crkne in potem si pa brez raida skoraj v riti.
Ker mi HW raid noèe delat, z SW nimam izku¹enj se bom paè
odloèil zanj.
To bo majhen stre¾nik za 1000 userjev na dan maximum.
Da ti kdo re¹i podatke pri nas ko¹ta okol 0,5mio z enega
diska.

Hvala in lp
Vlado