[LUGOS] software raid in rh9

Jurij Reščič jure at gemini.fkkt.uni-lj.si
Mon Aug 4 16:32:50 CEST 2003

Zdravo!

Ali tisti Adaptec vsaj v ide načinu deluje OK pod linuxom?

Če da, potem enostavno priklopi gor diske in na novo inštaliraj.
RedHat ima na dolgo in široko opisan potek namestitve na
sw-raid v install-guidu.

Aja, pa v BIOSu ne pozabi omogočiti bootanja z off-board
kontrolerjev.

Te pa raid rešuje samo pred disk crashi, ne pa pred virusi ali npr.
prehitrim brisanjem.  Tako da za backup poskrbi še kako drugače.

Jurij