[LUGOS] Evolution in naši znaki

Miha Tomsic miha.tomsic at guest.arnes.si
Fri Apr 11 13:01:58 CEST 2003

	Hojla!

Hvala vsem za hitre odgovore!

On pet, 2003-04-11 at 12:22, Andraz Tori wrote:
> nazadnje ko sem imel tak problem sem šel v nastavitve
> pod font settings in vse fonte nastavil na iso10646-1

Ja, super. Tole je pomagalo. Pomagalo je tudi, če sem font nastavil na latin2.

Zdaj sem tudi ostale encodinge nastavil na UTF-8. In upam, da zdaj tole
pravilno berete. (pravopisne napake odmislite :)

Aha. Ravnokar sem opazil, da line-wraping ne dela. In tudi tega ne
najdem, kje se izklopi signture. Pod mail composer->signature imam vse
prazno pa kljub temu vsakič znova prilepi 'autogenerated' in ga moram ročno
poriniti na 'none'.

Vsak nasvet je jako dobrodošel, ker se v novem evotu še ne znajdem.

Hvala in srečno,

	Miha...